wtorek, 17 marca 2015

Witajcie drodzy czytelnicy! 
Chcę wam powiedzieć, że po raz kolejny zostałam sama na tym blogu. Mercedes Lambre okazała się być nieodpowiedzialną oszustką, bo inaczej tego nazwać nie mogę. Jako że jestem sama nie daję sobie rady. Mam szkołę, a oprócz niej wiele zajęć dodatkowych i własne życie. Nie mam czasu na blogowanie, szukanie informacji. To zbyt pracochłonne. Jest mi smutno, bo robię to ponownie, ponownie zawieszam tego bloga do czasu, aż:
a)nie będę miała więcej czasu
b)ktoś nie zgłosi się do naboru 
Przepraszam, że taka jestem. Wiem, że jest wiele lepszych blogów, a ja ginę w tym środowisku. Trudno. Widać tak ma być. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytelnicy!Wyrażajcie w komentarzach opinie o tym,co wam się w naszym blog podoba,a co nie!Jeśli czytasz posta,powiedz nam co o nim myślisz przez kom,bo nic tak nie motywuje blogera do pracy;)